środa, 14 grudnia 2011

PRZYGOTOWANIA RUSZYŁY PEŁNA PARĄ


Przygotowania ruszyły:
Składniki:
- choinka
- ozdoby
- lampki
- 2 x niesfornych starszaków
-1 x 2,5 latek


Wśród ozdóbek niestety niewielkie straty:
- 2 bombki
- 2 ozdobne mini prezenty  ( tak się spodobały Szymonkowi, że postanowił je rozpakować. 
Ku mojemu zdziwieniu radosc była ogromna, usłyszałam okrzyk:
WOW !!!!  NIESAMOWITE, KWADJACIK . DZIĘKUJE GWIAZDOJKU. )


Zeszłoroczne solniaki, mamity Pinia i wuja Dominia:D


Wszystkie ozdoby i bombki zostały policzone:
10-20-30 słyszałam w tle kiedy na drzewko rzucałam lampeczki:D


Pomocy nie potrzebował i sam sporo przygotował.


Moja mała gwiazda:D 


Ostatnie poprawki, mała przekąska.


I oto stanęła a w swej krasie :D
Nasza choinka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy