wtorek, 17 stycznia 2012

DO KOLEKCJI

Hej, wiecie tak ostatnio sobie przejrzałam Piniowe prace i doszłam do wniosku, że mój smyk świetnie sobie radzi z kredka, ołówkiem czy innym pisadłem. Mało tego odkąd pamiętam - złapał pierwszą kredzie i najpierw jej posmakował, potem złapał i rysował swoje pierwsze bazgrołki, które mamita do dziś zbiera absolutnie wszystkie. Pomyślicie, ze wariatka ale nie przeszkadza mi to hihi lubię jego gryzmołki każde jakie by nie były. Do naszej kolekcji dołączyły ostatnio niżej prezentowane " FEJSY" to wczorajsze osiągnięcie Szymka stworzone szybką raczką w dosłowne 5 minut.
Więc chwalę się i dzielę z Wami bo Szymek ma dopiero2,5 roczku i nie ukrywam, że jak na swój wiek świetnie sobie radzi z rysowaniem i kolorowaniem, tym bardziej, ze stereotypy twierdza iż chłopcy wszystko jakoś później niż dziewczynki. Nie to żebym trzymała się stereotypów, bo wiemy doskonale, ze każdy maluszek rozwija się swoim tempem i najważniejsze jest to by był szczęsliwy :D




2 komentarze:

  1. zupełnie nie wiem jak to się stało, że przegapiłam Wasz komentarz u mnie, fatalne niedopatrzenie, ale już nadrabiam i zapisuje sie do czytania o Szymciu. to rówieśnik moich bliźniaków.
    dzięki za miłe słowa, co do cen moich wyrobów to na pewno Was stać większość moich zabawek jest po 10 zł sama mam dzieci i wiem ile kosztują ich zachcianki dlatego moim mottem jest- hand made na każdą kieszeń pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy