wtorek, 22 lutego 2011

A tutaj  czekać musiałem , bo w pisaniu tygodniowego raportu mocno pomagałem :) 


... a czasem jak się już bawię przeszkodzi mi mama w mojej wyprawie,
 lecz szybko ucieka  bo już na nią krzyczę ...PATRZ NA MNIE Z DALEKA   :D


     ha ha ha zrobię sobie  przerwę na skrzyni  szczytu wdrapywanie :D


 ... piosenki, melodie i inne dźwięki...to dużo jak na raz do spamiętania ...


  ... smaże, gotuję, uczę się liczyć, nadszedł wiec czas by i tańcować się  nauczyć...

 ... Kuchenko Kuchenko uwielbiam cie używać , jednak lodóweczka zaczęła mnie wzywać ...
     Więc w końcu do niej zajrzeć musiałem i widzę, że pustkami świeci
     chyba od razu wezmę kredusie , poproszę moją mamusie razem listę zakupów spiszemy 
 i do miasteczka się wybierzemy  ...

 ... fiku miku fiku fik i z piekarnika zrobił sie piórnik  :D ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy