środa, 3 sierpnia 2011

SZYMONKOWA GALERIA PREZENCIKÓW

 


Bo choć nie o prezenty nam chodziło,
 To nie ukrywamy było nam miło,
Widzieć Pinia minkę uśmiechniętą,
Oddającego się w pełni prezentom.



SĄ klocuszki od Gabrysi i Cioci Anieluszki,
DZIĘKUJEMY


 Jest tablica do nauki pisania,
Którą przywiózł wujek Bartek i ciocia Ania.
DZIĘKUJEMY



            Są rybki Które kiedy są złowione,
            Świecą w ciemnościach jak szalone.
DZIĘKUJE 



Jest  od Ba-Buni fartuszek,
Żeby nie spadł Piniowi ani okruszek
DZIĘKUJEMY



I jeszcze banieczki od cioci Anieleczki,
 Żeby dla odmiany poruszać inne zabaweczki
DZIĘKUJEMY




 I prezent totalna niespodzianka, 
Przyniósł Hubercik i mamy koleżanka,
Hubert przyjaciel mój kochany,
Więc z prezentu ubaw mam gwarantowany.
DZIĘKUJEMY



I wreszcie od od mojego chrzestnego,
Superancka bluza i spodnie , droga koleżanko i drogi kolego,
Bluza wygodna i już sprawdzona,
Jak widać minka solenizanta zadowolona.
DZIĘKUJEMY



 JESZCZE RAZ STO LAT SYNECZKU KOCHANY,
BO NAJWAŻNIEJSZE NA ŚWIECIE JEST DLA MNIE - TWOJEJ MAMY
BY  SŁÓW NIEWIELU TRZEBA BYŁO BYŚ WIEDZIAŁ CO CZUJĘ,
BY  GESTÓW NIE TRZEBA CAŁEJ LISTY BYŚ ZNAŁ MOJE MYŚLI,
PRZEZ ŻYCIE IDŹ ZAWSZE Z PODNIESIONA GŁOWĄ,
SZCZĘŚLIWY PODĄŻAJ TWĄ ŻYCIOWĄ DROGĄ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy