wtorek, 18 października 2011

OGROMNE SERDUSZKO W MALUTKIM CIELE


To że Szymek wielkie serduszko ma,
 Wiedziałam od dawna nie tylko Ja.

Zrobiłam ogromne oczy na ostatnim spacerze,
I wypowiedziałam cichutko nie wierze...
 Do czego zmierzam kochani,
Przekonacie się za momencik sami.

Szymek ma 26 miesięcy
I od zawsze interesował Go świat  - nie tylko zwierzęcy.

Kiedy   jednak spacerując, na ulicy ujrzał potrąconą wielką pszczołę
Postanowił ją ratować z wielkim zapałem.

Z prędkością światłą odnalazł dwa patyczki na poboczu,
I delikatnie podniósł pszczółkę na wysokość swoich oczu.

Potem spokojnym krokiem  przeniósł na bok owada,
Chyba pomyślał , że tak wypada.

Odchodząc  pomachał jej jeszcze,
I powiedział, że teraz leży już bezpiecznie.

Mój mały owadzi bohater.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy