niedziela, 27 listopada 2011

MAMY FOGRAFUJĄ czyli krótko o pasji mojej i innych maminek


Fotografia Dziecięca Sylwia Kanka - postanowiła poprosić Facebook'owe mamuśki o nadesłanie fotki która ma dla nich szczególne znaczenie.
Zgłosiło się mnóstwo mam, jednak siłą rzeczy właścicielka pomysłu zmuszona byłą wybrać tylko kilka z nich które zostały wybrane by umieszczono je w "Sylwiowym" artykule na :

25 listopada 2011 16:30:39

Mamy fotografują z uczuciem...

" Mamy chętnie wklejają zdjęcia swoich pociech. Pewnego pięknego dnia pomyślałam, że warto pokazać światu ich fotografie, bo są przepełnione uczuciami – miłością, szczęściem.
Nadesłano mnóstwo zdjęć, za które bardzo dziękuję wszystkim. Ja wybrałam kilka i zapytałam jaka jest historia tych fotografii…"

I nam się udało. poniższym zdjęciem i opisem "zdobyliśmy sympatię" jurorki i oto jesteśmy.

"Kobieta + mężczyzna + miłość = DZIECKO Rzecz z pozoru najnormalniejsza na świecie.
Jest kobieta, jest mężczyzna zakochali się w sobie, myślą o założeniu rodziny, są szczęśliwi. 
Chcą jednak więcej. Nagle pojawia sie światełko, nadzieja. Udało sie ... Beda mieli dziecko. Ich długo wyczekiwany mały cud. Brzmi jak love story niestety z doświadczenia wiem ze nie wszystkie bajki kończą sie happy endem. Ona - pierwszy trymestr ciąży, On postanawia uciec ... Ona zostaje sama ... On ma wyrzuty sumienia, mówi ze zrozumiał błąd, chce wrócić. Ona kocha, wybacza, daje szanse. On kolejny raz zawodzi. Ona postanawia poprawę, juz nie będzie popełniać błędów. Na świat przychodzi jej oczekiwany, wymarzony najukochańszy syn. Czas mija, synek rośnie. Ona szczęśliwa, ma swój cud. Jego nie ma. Jego juz nie będzie. Tak zdecydowała... czy słusznie? Tego nie wie do dziś...

Odkąd pojawił sie Szymek zapisuje każda dla nas ważną chwile za pomocą fotografii. Kiedy postanawiam odciąć sie jakby od tego co było, nie zapomnieć, ale nie rozpamiętywać tego. Zrobiłam kolejny samostrzał ... I powstało owo zdjęcie. Po prostu. - Od tego dnia, tylko ON i JA Dlaczego akurat to zdjęcie ma dla mnie tak wielkie znaczenie. To żadna skomplikowana rzecz. Po prostu zrozumiałam ze pomimo krzywdy jak wyrządził nam tata Szymka, pomimo bólu jaki sprawił głownie mi choć nie tylko, to suma summarum Ja zwyciężyłam ... Nagrodą jest każda chwila spędzona z Szymkiem, każdy uśmiech, który wynagradza mi wszystkie „smutaśne” chwile... To ja mam zaszczyt być mama tego małego przystojniaka, to właśnie ja przezywam z nim każdą minutę jego życia, to ja mogę obserwować Go jak rośnie, rozwija się. Może kiedyś na naszej drodze stanie ktoś kto będzie chciał dołączyć do naszej małej rodziny ... kto stanie sie prawdziwym przykładnym ojcem dla Szymka a mnie będzie wspierał w tym co robię. Mam nadzieje ... Jednak póki co cieszę sie każdym dniem spędzanym z synkiem."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy