poniedziałek, 28 lutego 2011

ODWIEDZINY CIOCI




Przyszła ciocia z koleżanką więc trzeba się pokazać. Ktokolwiek przyjdzie w odwiedziny  kuchenkę musi poznać. Szymonek zawsze każe ja sobie znieść na dół i prezentuje nowo zdobyte umiejętności.


 Zmieściły się zabawki, schowałem je dokładnie, zeby wujek mi nie zabrał. A teraz poskaczę sobie troszkę po kuchence może dam jej rade :D


 Wyobraźnia Szymonka mnie codziennie zaskakuje. Postanowił za wszelką cenę sprawdzić czy zmieści się do piekarniczka, no bo przecież tyle rzeczy tam można schować i nawet jego kocur się zmieścił  więc może i Piniowi się uda.


Po śniadanku przyszedł czas na gotowanie. Dziś w menu chrupeczkowe klopsiki - ulubiona potrawa Pinia .


Ah jakież było moje zdziwienie kiedy mój syn sam usiadł z książeczka i zaczął czytać, w tylko sobie zrozumiałym języku. Oczywiści pingwinka sam potrafi nazwać...PINGIN mówi ,wiec było naprawdę wesoło .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy