poniedziałek, 25 kwietnia 2011

ŚWIĘTA ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH


"Maślany baranek
Ma złociste różki.
Pilnuje pisanek
na łące z rzeżuszki.
A gdy nikt nie patrzy,
chorągiewką buja
i cichutko meczy
święte „Alleluja”."


Mamo , mamo ależ ja podjadłem,
 czuje jak wiąże się na brzuszku wałeczek z sadłem.
I żebym nie miał brzuszkowych kłopotów,
będę brał przykład z maleńkich kotków...



... na drzewo wejdę jedno i drugie,
aż to dziwne uczucie zgubię...


... potem kotkowi też wytłumaczę,
dlaczego na trampolinie jeszcze poskaczę,
i żeby nie było, że skakałem tylko chwilkę,
zagram sobie jeszcze w piłkę...


... I niech każdy z was kochani pamięta, 
ruch dobrze nam zrobi nawet na święta,
Gdy świątecznych pyszności podjesz za wiele,
PAMIĘTAJ, ŻE ZDROWY DUCH W ZDROWYM JEST CIELE  !!! "


"Najbardziej jednak się pinio cieszy,
 gdy wujek Bartek z wizytą spieszy...


... pokaże nauczy nowych rzeczy wiele,
bo on jest moim wielkim przyjacielem ..."


A gdy dzień w szarówie się pogrążył,
spieszyłem się do domu bym  koniecznie zdążył,
 Mrusi - taj małej kotce pokazać,
Jak można na Torze w Kółkowicach szybkością się wykazać.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Translate

Obserwatorzy